Zoeken in deze blog

zondag 5 oktober 2014

Houder voor visitekaartjes


Het leuke van onze ontmoetingen en uitjes als demonstratrices is het kennismaken met collega's uit binnen- en uit buitenland. Vorig jaar in Manchester ontmoette ik Sam Donald, beter bekend onder Pootles.com.uk, haar website, waarop zij actief is met het plaatsen met video's en tutorials. Een van die tutorials wilde ik gebruiken om mijn visitekaartjes in te presenteren. Na het maken van 4 van die houders (in de prullenbak beland) bleek het model veel te groot voor mijn kaartjes en heb het aangepast naar de goede maten.
Het ovaal voorop bevat mijn logo wat ik in verschillende maten op een houten stempel bezit. Het stempelen in verschillende kleuren is hiermee zeer eenvoudig, zodat het steeds bijpassend is bij mijn werkje.

Gebruikte materialen: 
A4 Cardstock: Blackberry Bliss en Whisper White, en Moonlight Designer Paper stack
Inkt: Blackberry Bliss
Ponsen: bloemetje uit de set Itty Bitty Accents Punch Pack, Large Oval en Scalloped Oval
Rhinestone Basic Jewels, Dimensionals, Tombow Liquid Glue en Fast Fuse adhesive


Let op: Wil je nog profiteren van de korting op de A4 Cardstock series (10 kleuren/20 vel) en inkt
en ook nog voorgeselecteerde stempelsets? Ook zelfs de Fast Fuse is in de aanbeiding. Ik zou zeggen: doe je voordeel: kijk snel in mijn vorige bericht welke sets er precies worden bedoeld en geef nog je bestelling tot morgenmiddag (maandag 06-10-2014) 17.00 uur door, dan kan het nog mee in de verzamelbestelling. Mail je bestelling eenvoudig naar attelyootje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.