Zoeken in deze blog

maandag 16 februari 2015

Nog een Valentijntje

Het hart op dit kaartje maakte ik van wit papier, omdat ik geen rood bijdehand had, door het stempelkussen op het papier te drukken. Na droging het kleinere zwarte hart erop gestempeld en verhoogd op het midden geplakt. De lijntjes zijn gezet met een Uni-ball Signo Gel Pen. Ik heb er al vele geprobeerd, maar deze doet het tenminste wanneer ik hem wil gebruiken, ben er helemaal weg van.
De randen zijn met washitape vastgeplakt. De stempellijn in het midden is gedaan met de hartjesstempel uit de Perpetual Birthday Calendar set.
Velen van jullie weten dat ik gek ben op het geluid van ponsen, dus ging ik nog even verder: uit het papier van een blokje Stacked with Love DSP stack ponste ik het zwarte hart met daarin een roze/witte hartje. Vond het nog wat kaal en haalde de What'Up pons erbij om een pijl uit te ponsen. Die knipte ik doormidden en voilà...:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.