Zoeken in deze blog

zondag 22 maart 2015

Cadeau envelop


Mijn vriendin vierde vandaag haar verjaardag en is klaar met chemokuren voor borstkanker. Zij had ons gevraagd geld voor kankeronderzoek te geven in plaats van cadeau's. Dat verdient natuurlijk een mooie envelop, met liefde voor haar gemaakt.

De bloem heb ik met de grote Blossom Punch 4x uitgeponst en het papier gesplitst. Met de ruwe kanten naar boven op elkaar vastgezet met een mini Brad en bol opgewerkt. De randjes bewerkt met Dazzling Details.
Voor de strip met de hartjes ponste ik een reep met de Hearts Border pons uit een restje Lost Lagoon. Erachter een zelfde reep papier geplakt met sticky strip waarna ik met dezelfde pons hartjes uit een restje Dazzling Glimmer papier ponste en die in de openingen geplakt heb.

De achterkant:



Gebruikte materialen:
Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

  1. Laat ik nou die vriendin zijn en héél blij met deze mooie envelop !!
    In het echt is hij nog mooier.
    Groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.