Zoeken in deze blog

zaterdag 28 maart 2015

Coffeecupholder

Tijdens onze teamdag demonstreerde een collega hoe een coffecupholder te maken voor twee mini-bekertjes met deksel. Die bekertjes heb ik ooit bij een groothandel vandaan gehaald, mooi onbedrukt aan de buitenkant, dus mogelijkheden genoeg om dat te versieren. Je weet dat ik graag zelf mijn achtergronden maak, dat heb ik hier ook gedaan. Gewoon doen, en niet teveel erover nadenken!
Toch handig als je de maten meekrijgt, dankjewel Marjan!



Voor de bekleding van de bekertjes haalde ik één zo'n beker uit elkaar om zodoende een mal te verkrijgen.
Vervolgens nagetekend op Whisper White cardstock en uitgeknipt.

 


Gebruikte materialen:
2 bekertjes + deksel (groothandel) en:
Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.