Zoeken in deze blog

woensdag 29 april 2015

Weekly Deals week 18


Er zijn weer nieuwe Deals deze Week, lopend tot en met dinsdag.
Wil je er artikelen van bestellen mail dan je keuze: attelyootje@gmail.com

De Retiring List loopt ook nog steeds. Kijk maar in mijn webwinkel, in de linker kolom zie je het boodschappenwagentje, klik daarop en zoek in de webwinkel in de linker kolom de Retiring Products. Zo kun je ook kijken naar de artikelen in het Clearance Rack, met soms wel tot 80% korting. Alles werkt met het op=op principe.

En dan.... nog één nachtje slapen en wij kunnen als demonstratrices genieten van de eerste blikken in de nieuwe catalogus van dit nieuwe jaar. Ben erg benieuwd wat er allemaal in komt te staan. Jullie ook? Helaas moeten de klanten nog even wachten want de nieuwe catalogus gaat pas 2 juni in. En wil je zo snel mogelijk in het bezit komen van een nieuwe catalogus? Mail dan je gegevens naar mij met in de onderwerpregel de opmerking: "nieuwe SU-jaarcatalogus". Ik zorg dat je een exemplaar krijgt.

Het is nu trouwens ook een heel leuk moment om demonstratrice te worden zodat je in het nieuwe jaar mee kunt wandelen met de nieuwste producten. Nieuwsgierig hoe het werkt? Mail mij en we maken samen een afspraak om erover te spreken. Het is echt niet zo ingewikkeld. Voor mijzelf heb ik de kritiek dat ik ooit te lang heb gewacht met de stap en ik geniet nog dagelijks van alle leuke contacten die het met zich meebrengt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.