Zoeken in deze blog

woensdag 27 mei 2015

Garden Party/Tuinfeestje


A.s. zaterdag vanaf 10.30 - 13.30 uur is er een Garden Party bij mij thuis * . Veel artikelen met flinke korting op de tafel en alvast een aantal van de nieuwste artikelen te bewonderen EN uit te proberen. 
Dus kom gezellig ** ! Er is altijd koffie of thee met wat lekkers. 

(* bij minder weer binnen/boven in mijn atelier Attelyootje)
(** graag van tevoren bericht, via email aan attelyootje@gmail.com)


Ook zijn er nieuwe Weekly Deals: 


Ga via de linker balk naar het boodschappenwagentje, de rest wijst zich vanzelf. 
Je bestelling kun je natuurlijk ook mailen. 
Na de Garden Party doe ik een verzamelbestelling. 
Ben je er heel vroeg bij dan kun je op 2 juni profiteren van de zomercatalogus (veel van die artikelen verdwijnen ook met de nieuwe catalogus) maar heel uniek: je kunt uit beide catalogi bestellen. Echt en alleen op 2 juni, dus wees er snel bij! Die avond doe ik een EXTRA verzamelbestelling. Let wel op: er is een kans van op=op, dus neem de proef op de som en bestel het liefst via mijn webshop! Laat je je gegevens achter in die web-bestelling, dan krijg je van mij een tegoedbon in verband met de verzendkosten!


1 opmerking:

  1. Haha, moet wel lachen; ik geloof dat het grootste deel van de SU-dames een party, open dag of watever hebben dit weekend... Veel plezier en succes! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.