Zoeken in deze blog

donderdag 21 mei 2015

Weekly Deals

We zijn alweer verder in de tijd, dat wil zeggen: de Weekly Deals hebben jullie nog van mij tegoed. Dat komt mede door mijn vakantiegevoel. Heerlijk! Maar goed, de zaken gaan door :-)

Hier staan ze:

Je kunt je bestelling doorgeven via attelyootje@gmail.com of lekker makkelijk vanachter je pc of laptop via mijn webshop: in de linker balk zie je het boodschappenkarretje, als je daarop klikt ga je er vanzelf naartoe. Alles wijst zich vanzelf. Tegelijkertijd kun je de Retiring Products bekijken, de artikelen die nog te bestellen zijn tot 2 juni, want dan gaat de nieuwe catalogus in, met nieuwe producten.
Neem ook een kijkje bij de afdeling "Clearance Rack", daar staan nog veel meer kortingsproducten. Wil je alvast aan de slag voor kerst, dan kun je hier nog veel vinden.
Volgende week ga ik weer hard aan het werk met nieuwe inspiratie want er staat zaterdag nog een Stampin' Up!-dag op het programma met allemaal collega's.
Nu nog even verder genieten van mijn vakantie. Mails neem ik natuurlijk in behandeling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.