Zoeken in deze blog

woensdag 10 juni 2015

Bloemen voor Zilver 2


Wil mijn geluk met iedereen delen.
 Mijn team is groeiende en daardoor ben ik gepromoveerd naar Zilver 2. 
Dat zal misschien niet iedereen veel zeggen, maar het is een soort "rang" die ik al een poos heel graag wilde behalen. 
Van mijn man kreeg ik een prachtige bos bloemen, voor hem ben ik Goud schreef hij. 
Nou dan ga ik daar toch voor verder schat! 
Whooohoooo!

Op naar dat feestje in Brussel!


Even een voor-aankondiging:
a.s. vrijdag lever ik mijn bijdrage aan de bloghop van de leden van het 
Creative Support Team.
Dit team maakt in opdracht van Stampin' Up! projecten
die gebruikt worden voor publicaties en marketing. 
Je bent hierbij van harte uitgenodigd om mee te hoppen: 
als je op een van de blogs van de deelnemers start kun je een ronde maken door steeds onderaan het bericht op de knop volgende te klikken. 
Ik wens je alvast een fijne "tour"!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.