Zoeken in deze blog

vrijdag 11 september 2015

Agenda is gevuld



De AGENDA is weer gevuld. Kom gauw kijken: er zijn Workshops, "Koffie en Kaart"-ochtenden, beurzen en andere bezigheden die ik voor Stampin' Up! met Attelyootje doe.

Je kunt je gemakkelijk opgeven door een mail te sturen naar attelyootje@gmail.com

Het volledige overzicht kun je ook vinden op mijn Facebookpagina Attelyootje, en op mijn DBWS website, de officiële website die ik voer van Stampin' Up!
Er zit voor ieder wat wils bij.


Wil je....

  • op een andere datum of tijdstip komen die je beter schikt?
  • een party of workshop bij jou thuis afspreken?
  • met een grote groep eens afspreken?
  • graag met je eigen clubje komen?
  • een thema of techniek in de workshop doen of meer daarover leren?

Voor vragen, overleg en opmerkingen kun je mij altijd je mail sturen naar attelyootje@gmail.com


Wist je dat het ook mogelijk is ....

  • om een demonstratie af te spreken in combinatie met een workshop
  • je artikelen kunt bestellen voordat de workshop plaatsvindt
  • om, bij gepland bezoek aan een beurs waar ik sta, tevoren artikelen te bestellen. Geef deze svp tenminste een week tevoren door!
  • om losse bestellingen door te geven en ik deze in overleg via verzamelbestelling doe? 
  • dat je geen verzendkosten hoeft te betalen als je de (verzamelbestelling) bij mij thuis of op beurs komt halen? 
  • je bij mij een (verzamel-)bestelling van € 60,= of meer doet, je geen verzendkosten betaalt aan mij?
  • je via mijn webshop heel makkelijk kunt bestellen met je creditcard? Je artikelen zijn op deze manier snel bij je thuis! Mail of vraag mij om de hostesscode!
    (N.B.: Gebruik deze code niet, wanneer je meer dan € 200,= wilt bestellen)
  • om op jouw eigen verzoek iets op maat af te spreken? 

Hier is mijn emailadres nog een keer: attelyootje@gmail.com, voor al je vragen, opmerkingen en overleg en wat je verder kwijt wilt aan mij.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.