Zoeken in deze blog

zaterdag 19 september 2015

BLOGHOP Creatieve Harten, Yolanda Pasterkamp

Wat leuk dat je langs komt voor weer een nieuwe bloghop van de Creatieve Harten! We showen vandaag een heleboel SUper leuke en mooie projecten gemaakt met de producten uit de nieuwe Stampin' Up!® Herfst/Winter Seizoens Catalogus. Maak simpelweg gebruik van de buttons onder aan iedere blogpost om door te blijven hoppen.
Wij hopen dat je vandaag veel inspiratie opdoet, zodat je zelf aan de slag kunt gaan met de leuke nieuwe producten van Stampin Up!
Natuurlijk zijn wij heel benieuwd wat je van ons project vindt. Laat je gezellig een berichtje achter? Dat waarderen wij zeer!




Laatst deed ik mee aan een swap, waarbij de opdracht was iets te maken met de producten uit de huidige najaarscatalogus. Eén van de kaartjes die je hier ziet heb ik er toen uitgelicht en heb daar erg leuke ruiltjes voor teruggekregen. Deze bloghop sluit mooi aan op dat onderwerp.
Ik heb deze serie kaartjes gemaakt, met kleine en wat grotere stukjes papier uit het Merry Moments Paper Stack. Een tijdje geleden vond ik een sketch ergens op het grote web. Het was erg leuk om te doen.
De Crumb Cake achtergrond is geëmbost met de embossing folder Softly Falling. De sneeuw valt zo heerlijk naar beneden! Softly... heb ik met Whisper White Craft inkt en een Sponge Dauber de opliggende gedeelten wit gemaakt en de randjes gesponst.
De randjes van alles kleine strookjes en vierkantjes papier heb ik met Cherry Cobbler en een Sponge Dauber gesponst.
De tekst is gestempeld met het nieuwe Basic Grey Archival inkt. Vooral het grijze eraan vind ik erg mooi en zacht overkomen. Omdat dit een watervaste inkt is kon ik meteen verder werken met de markers en de blaadjes met Pear Pizzazz en Real Red inkleuren. Na droging heb ik de besjes versierd met Dazzling Diamonds. Dat glittert zo leuk!
Van Dazzling Diamonds Glimmer papier stanste ik cirkels en sterretjes, daarmee krijgt de kaart nog meer bling.

Voor de achtergrond van deze vier kaarten heb ik voor de foto het prachtig zwarte Black Glimmer Paper gebruikt.


Gebruikte Stampin´ Up artikelen:
Built for Free Using: My Stampin Blog


Ik zou het heel erg waarderen als je onder dit bericht een reactie achterlaat.


Bedankt voor je bezoekje en hop gezellig verder door op de volgende knop te klikken.
SUper veel plezier nog tijdens de bloghop!

Het volgende blog is van Angélique Nederpel 

Ben je per ongeluk de weg kwijt geraakt? Klik dan op de namen hieronder om verder te hoppen. Veel plezier!




14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke set zo bij elkaar Yolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat krijg je veel verschil met toch dezelfde materialen. Erg leuk om te zien hoe verschillend je het kunt krijgen. Mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Yolan, mooie creaties, en nu snap ik waarom degene die jou swapje hadden een pb-tje moesten sturen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb zo'n mooie kaart mogen ontvangen met de swap. Ik vind m SUper!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi meis, ik ben ook gék trouwens op dat mooie glimmerpaper!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Yolan. Misschien heb ik ook wel zo'n kaart gehad. Laat het je weten als ze zijn gearriveerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gaaf dat setje van 4 kaarten... zo zie je maar, dat met de zelfde materialen je zoveel verschillende kaarten kunt maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk Yolan. Jij bent alvast opdreef voor de Kerst.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf zo de hele set bij elkaar, ik heb 1 van deze beauties!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kaarten, en wat leuk om te zien, dat je met dezelfde materialen, verschillende kaarten kan maken.
    En zeker leuk, dat ik er 1 in mijn bezit heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat ik niet heb meegedaan met de swap... ze zijn leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een erg leuke kaart! Het effect met het sneeuw is ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. SUper leuke swap Yo! En leuk dat ze toch allemaal een beetje anders zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.