Zoeken in deze blog

zondag 13 maart 2016

Timeless Textures en Flowering Flieds

De kleine boxen (Tiny Treat Boxes) lenen zich uitstekend om te versieren, bijvoorbeeld als een klein kadootje.
Ik maakte stukjes Whisper White op maat en sneed ook stukjes Sahara Sand, als mat.
Op de stukjes Whisper White stempelde ik met Sahara Sand, en Tangelo Twist (second generation stamping) de achtergronden met behulp van de stempels uit de gave set Timeless Textures.
Om in de bruintinten te blijven heb ik daar weer op de bloemen gestempeld met Chocolate Chip. Na een lekker kopje koffie en drogen van deze inkt heb ik met de In Color markers 2014-2016 de bloemetje accenten gegeven.
Het ziet er superleuk uit nietwaar?



Dit zijn de gebruikte artikelen: 




Meteen wil ik je graag helpen herinneren aan het feit dat deze In Colors (2014-2016) aan hun laatste maanden begonnen zijn. De twee jaar zijn snel gegaan. Erg mooie kleuren, een heel mooie aanvulling op de bestaande vaste series.
Er zijn verschillende artikelen in de collectie van Stampin' Up! te koop, bijvoorbeeld deze:

Wil je nog artikelen hiervan bestellen mail dan naar attelyootje@gmail.com
Voor je het weet is het allemaal weg, dus wees op tijd mocht je je collectie hiermee nog willen aanvullen. Tip: vergeet ook niet naar navulling voor je favoriete inkt te kijken...
Ook voor andere artikelen en vragen kun je het mailadres gebruiken. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.