Zoeken in deze blog

zaterdag 16 juli 2016

Vlaggenlijn voor Bram


Hallo, leuk dat je weer langskomt.

Gisteren vertelde ik over de vlaggenlijn die ik van Marjolein mocht maken om de geboorte van hun zoon Bram te laten zien aan de hele wereld!
En ik beloofde de uitleg vandaag aan jullie te tonen.

Als trouwe lezers herkennen jullie vast de feestslinger: naar het model van de Babyshower wilde mijn dochter Marjolein ook een dergelijke slinger, in dezelfde uitvoering en kleuren, om voor het raam van hun huis te hangen. Dat deed ik natuurlijk maar al te graag.
Wat een schitterend moment heeft mijn "baas" Stampin' Up! uitgekozen om de mooie letters in zowel stempels als stansen uit te brengen, het is perfect getimed! Dankjewel Stampin' Up! !

Elke letter heeft een half A4 cardstock als ondergrond, aan de onderzijde geknipt in een soort staart. Bovenaan een strookje wat bestempeld is, al dan niet met een herhaald patroon, maar in vier verschillende kleuren. Daarvoor heb ik verschillende stempelsets gebruikt (wat heb ik niet?), woordjes (Hello - Lovely - Baby - Boy, deze zie je boven de letters van Bram) in drie kleuren stempelinkt.
Sommige strookjes hebben stipjes, andere weer sterretjes of sokjes, of streepjes, of... De strookjes hebben een matje gekregen, voor de woordjes gebruikte ik een dubbele mat.

De letters zijn op een stukje Whisper White papier gestempeld en dat met een cirkelstans (retired) uitgestanst. Onder deze lettercirkel zit een stukje Designer Series Paper (Crumb Cake) uitgestanst met een cirkelstans met ribbelrand (eigen bezit). Die komt nog uit de oude doos (geen SU) maar fantastisch om nu te gebruiken. De letters zijn op een apart stukje papier gestempeld en uitgestanst met de Big Shot, het stansen gaat supergemakkelijk met behulp van de Magnetic Plate. Daarna met stukjes Dimensionals verhoogd opgeplakt. Hierbij maak ik heel graag gebruik van een pincet, een nog ooit uit de Gezondheidszorg overgehouden tic.

Aan de achterzijde heb ik dubbelgevouwen labels geplakt die zijn geponst met de Washi Label pons (helaas retired!), in dezelfde kleur als het vlaggetje, om de vlaggenlijn makkelijker te kunnen bevestigen aan het draad.

Om de vlaggen verder te versieren stempelde ik voornamelijk met de babysets Something for Baby, Baby's First en Made with Love. Alle gebruikte materialen staan hieronder in de materialenlijst vermeld. 

Het was SUperleuk om te maken. Alles lag hier natuurlijk overhoop, dan werk ik het lekkerste. Kan niets meer vinden, maar dat drukt de pret niet bij mij. Overal ligt dan weer inspiratie zeg ik dan maar. Soms moet er gewoon geruimd worden om te kunnen eten aan tafel. En dan begin je toch ook wel weer gewoon lekker hoor. 
De lijn hangt nu mooi voor het raam, iedereen mag het weten dat Bram geboren is!

Ik zou het leuk vinden als jullie je felicitaties hieronder in een reactie willen schrijven. Graag breng ik ze over naar Marjolein en Dennis, de gelukkige ouders van Bram.


Wil je een of meer van deze producten bestellen dan brengt een klik op het plaatje hieronder je direct naar mijn webshop. Je kunt daarin ook verder neuzen naar andere artikelen die je misschien nodig hebt. Afrekenen gaat met een creditcard, maar je kunt ook je bestelling mailen naar attelyootje@gmail.com.
(Ik wil je herinneren aan de aanbieding van deze maand - "Bonusdays" - zie een eerdere post deze week hierover)

Product List
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Scrub
[126200]
€ 21,00
Stampin' Mist
[102394]
€ 5,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.