Zoeken in deze blog

donderdag 8 september 2016

9 september - Molenmarkt Nieuw Lekkerland

Gezellig: het is weer Molenmarkt in Nieuw Lekkerland. Vrijdagmiddag/avond van 17:00-22.30 uur zijn de huizen in de straten verlicht maar ook de kramen. En belooft prachtig weer te zijn voor zo'n feestje. Heb je zin om te komen, kom dan op de fiets!
Voor op mijn kraam maakte ik deze molen:


Is-ie niet schattig? 
De standerd van de molen is gemaakt van een taartpunt en het cardstock is bestempeld met de Woodgrain stempel, in dezelfde kleur: Pacific Point. Ik vind het een mooie heldere kleur blauw. Maar zoals jullie weten ben ik nu eenmaal gek op blauw!
Het molentje is eenvoudig: een stukje vierkant papier knip je ongeveer voor een kwart/eenderde in vanuit alle hoeken naar het centrum toe. De punten vouw je (niet scherp!) naar binnen toe en je zet de puntjes vast met lijm of een gluedot. De as van de wieken heb ik op een splitpennetje (helaas retired) gezet, zo kan hij ook nog echt draaien. Hopelijk komt er niet teveel wind :-)

Ik zou het leuk vinden als je me gezellig komt groeten aan de kraam.


Product List
Glue Dots
[103683]
€ 6,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.