Zoeken in deze blog

vrijdag 30 september 2016

Stampin' Up! Maandaanbieding: Designer Series Paper... 4 halen - 3 betalen



Stampin' Up! Maandaanbieding:
Designer Series Paper...
4 halen - 3 betalen

Van 1 – 31 oktober geldt een leuke aanbieding: koop 3 pakken prachtig Designer Series Paper (DSP) en krijg een 4e gratis. Je mag zelf kiezen welke combinatie je maakt. Hoe geweldig is dat? Een mooie kans die je niet wilt laten lopen toch? Hieronder zie je de geselecteerde sets waar het om gaat: 

Erg prettig is dat er 2 vellen van hetzelfde ontwerp (design) in zitten. Zo kun je naar hartelust een project creëren. Kijk eens naar deze set waarbij ik het Floral Boutique DSP heb gebruikt: 


 


Heel fijn van het DSP is een hulpmiddel/weetje: de kleuren zijn al voor je bij elkaar gezocht en staan achterop de sticker van de verpakking - zo heb je snel de juiste en bijpassende kleuren cardstock bij elkaar gezocht voor de perfecte combinatie. 

Onlangs maakte ik deze kadokaart-kaart voor mijn jarige schoonzus, met het Bloom&Bliss DSP. Ook prachtige kleurencombinatie:





Wil je meer voorbeelden zien, klik dan op de plaatjes hieronder in het Product Overzicht. Je komt in mijn webshop waar je bij de foto van het papier kleine afbeeldingen ziet met mooie voorbeelden. Laat je gerust daardoor inspireren! De webshop is vrij van entreekosten..... ;-)

En wil je graag gebruikmaken van de aanbieding van dit DSP-papier? Stuur je email met je bestelling naar attelyootje@gmail.com en ik verzorg graag je bestelling.
(voor heel snelle beslissers: ik doe a.s. zondag een verzamelbestelling: je bestelling kan mee als je mail binnen is vóór 17:00 uur)



Product Overzicht



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.