Zoeken in deze blog

zondag 23 oktober 2016

Creaweekend, verzamelbestelling 23-10-2016

Verzamelbestelling 23-10-2016



Vandaag is het alweer de laatste dag van een week van twee beurzen. Begonnen op de Familiedagen waar veel bezoekers zijn geweest en ik weer nieuwe klanten en belangstellenden heb mogen ontmoeten. Hartelijk dank voor uw aanwezigheid!
Aansluitend doorgegaan naar het Creaweekend in hetzelfde gebouw, Evenementenhal te Gorinchem. Daar weer vele van de mij bekende mensen gezien, gegroet, begroet en verwelkomd aan de kraam. Het is altijd weer een waar feest om er te zijn. Wanneer de mensen aan de kraam genieten, geniet ik ook, met volle teugen. Het werk is zeer leuk en afwisselend, ik ben erg in mijn element dan.
Veel mensen hebben ook weer aangegeven vooral door te gaan met de nieuwtjes, ze worden veel gelezen! Ook de belangstelling voor workshops en party's is bijzonder groot! De agenda hiervoor op mijn blog is een leidraad: want komt een datum niet uit, dan zoeken we samen naar een geschikte datum. Heb je zelf een idee - ook dan kijken we samen wat we kunnen afspreken. Je kunt het "maatwerk" noemen LOL.

Hebben jullie mijn nieuwe lichtbak ook gespot? Helemaal blij mee :-)

De hoek met retired artikelen (afgeprijsde, niet meer bij te bestellen artikelen, soms nieuw, soms gebruikt) is erg in trek. Op de toch al leuke prijzen wordt nog vandaag 20% EXTRA gegeven! Kijk eens onder het tabblad "Scherp geprijsd" of er nog iets voor je bij is. Ik moet er wel bij zeggen: wie op de beurs zelf komt, heeft voorrang, de mails zullen wij bijhouden.
Het werkt eenvoudig: stuur op zondag 23-10-2016 een e-mail (naar attelyootje@gmail.com) vóór 16.00 uur waarin je je voorkeur voor een artikel zet, met de genoemde prijs erbij. Voorzie de e-mail van je naam, adres, postcode en woonplaats. Mocht het niet door de brievenbus passen, dan verzend ik via Kiala (€ 3,95) of POSTnl (€ 6,95). De verzendkosten voor brievenbuspost wordt nog berekend.
Je ontvangt natuurlijk een bericht terug. 

Wil je artikelen uit de huidige (jaar- en/of najaars-)catalogus bestellen, stuur dan eveneens een e-mail naar attelyootje@gmail.com. Bestellingen vóór 16.00 uur ontvangen gaan nog mee in de verzamelbestelling. 

Tot snel?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.