Zoeken in deze blog

woensdag 19 oktober 2016

Stamp Impressions EU Bloghop - Halloween




Gezellig dat je weer langskomt bij de maandelijkse bloghop van het team Stamp Impressions EU.
Deze maand is het thema "Halloween". Pak er maar een lekker warm bakje koffie of thee bij, want de warmte zul je nodig hebben om de rillingen te  verdrijven!

Je kunt met Halloween veel kanten mee op om iets leuks te maken, zelfs als je er geen of nauwelijks stempels van hebt. Een eenvoudig plaatje en de specifieke kleuren geven al gauw een sfeertje dat past bij het thema.
Iets wat ik al tijden in huis heb om iets eetbaars in te doen en iets gezelligs van te maken, zijn de reageerbuisjes. Komen voor allerlei dingen van pas. En ik zag dat ze in Amerika in de Paper Pumpkin dozen zitten! Helemaal niet jaloers hoor...!

Voor deze keer heb ik voornamelijk de set "Spooky Fun" gebruikt voor het versieren van de reageerbuisjes. Omdat deze geen kurken dop hebben maar een plastic dopje verzon ik het jute band. Past preciés! Een stukje twijndraad eromheen maakt het helemaal gezellig op sfeer.


Verder gebruikte ik nog Halloween Night DSP, Halloween Night Washi Tape en diverse ponsen.
Dit zijn leuke projectjes (de buisjes zijn superklein: slechts 3 inch met een doorsnede van een halve inch. Wat ben ik blij dat ik vaak met een pincet werk.


 In de buisjes passen slechts 7 tictacjes...


De paarse vleermuizen kon ik gemakkelijk uitstanzen met een stans uit de set "Halloween Scenes". Ik heb ze aan het twijndraadje gelijmd, dat zit tussen twee vleermuizen in. Ze bengelen zo leuk aan het draadje!


De pompoen is een labelstans. Ik heb met potlood zachte lijnen gezet en een gezicht gestempeld. Lijkt het zo? 

Het kadozakje maakte ik zelf met behulp van een stans ("Mini Treat Bag") en Glassine Sheets - superleuk papier. 

Ik heb het zelf niet zo op spinnen, maar het stempelen en inkleuren van deze beestjes maakt het wat makkelijker om ze te zien. 

Hopelijk heb je zo ook weer leuke speelideeën opgedaan.

Bij de volgende deelnemer, Eveline, weet ik zeker dat je een rasecht amerikaanse inspiratie opdoet, zij woont er, dus weet wel van wanten... veel plezier met verder hoppen. Klik op de knop NEXT om verder te gaan, wil je nog eens terug naar Rosalien, klik dan op de knop PREVIOUS.












4 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.