Zoeken in deze blog

zondag 27 november 2016

Cyber Monday Online Extra's


De laatste dag van de Online Extravaganza alweer. Cyber Monday - op maandag 28 november geldig!

Veel mensen heb ik al kunnen laten werken met het Magnetic Platform, een accessoire plaat bij de Big Shot, die (ik kan het zeggen:) onmisbaar is bij het stansen van gestempelde afbeeldingen. Ideaal - wow - werkelijk ongelooflijk - zo hee, wat een gemak! - Hij is wel aan de prijs maar dat heb ik wel voor over!
Dat laatste is vandaag voor de twijfelaars nu een prima dag. Alléén vandaag (maandag 28 november) verkrijgbaar voor de prijs van slechts  € 31,85.
Bestel snel via de webshop, of stuur nog vandaag een email naar attelyootje@gmail.com . Ik doe een verzamelorder de deur uit, eerder dan gepland, maar de jouwe kan nog mee mits je vóór 17.00 uur je mail hebt verzonden.
Degenen die vaker meebestellen via een verzamelorder weten dat je geen verzendkosten betaalt door het bij mij thuis te komen halen.
Wat ook handig is: je kunt sinds ongeveer anderhalve maand bij mij pinnen, dus je hoeft niet eerst langs de pinautomaat!

Hier komen de aanbiedingen nogmaals:


Product Overzicht
Flurry Of Wishes Photopolymer Bundle
[146008]
€ 47,00
€ 37,60
Big Shot Magnetic Platform
[130658]
€ 49,00
€ 31,85
Bell Punch
[141846]
€ 22,00
€ 13,20



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.