Zoeken in deze blog

woensdag 15 maart 2017

Deze maand nog demonstratrice worden?


Heb je er al vaker over nagedacht, maar twijfel je misschien om demonstratrice te worden? Het aanbod nu tijdens de Sale-a-Bration is heel bijzonder: je mag 2 extra stempelsets naar jouw keuze toevoegen aan je startaanbieding. Naar keuze ja... maakt niet uit hoeveel de set kost... is dat niet een prachtig aanbod naast een toch al voordelige startaanbieding?
Als je gebruik wilt maken van de startaanbieding mag je voor € 175,00 aan artikelen uitzoeken maar betaalt er slechts € 129,00 voor. Joh: EN dan nog die twee extra stempelsets erbij, dan kan de waarde van je startaanbieding al snel oplopen met zo'n € 126,00 .... reken maar uit!

Kijk eens mee naar de volgende vragen:
- Hoe lang is jouw verlanglijstje voor artikelen van Stampin' Up! ?
- Wat houdt je tegen om dit aanbod aan te pakken?

En denk dan eens aan dat verlanglijstje: hoeveel spulletjes kun je voor dit bedrag al van je lijstje schrappen?
En het volgende punt: bedenk je eens hoe ik je kan helpen om je twijfel weg te nemen?

Neem contact met mij op voor de informatie hoe je dit het beste kunt regelen. In een persoonlijk gesprek kunnen wij samen al je vragen doornemen, en zal ik je de nodige informatie geven, zonder verdere verplichtingen uiteraard. Je vindt HIER al wat basis informatie.
Noteer je vragen en twijfels en bel mij op voor een gesprek.
Mijn telefoonnummer is 06-53244291.

Spreken wij elkaar binnenkort?
Ik zou het heel leuk vinden om je als mijn nieuwe teamgenoot te mogen verwelkomen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.