Zoeken in deze blog

maandag 10 april 2017

Swaps voor Stampin' Up OnStage in Amsterdam


OnStage in Amsterdam 2017 is alweer achter de rug en was een heerlijke ervaring. Veel bekenden weer ontmoet, met dezelfde passie voor het merk Stampin' Up! Uit alle landen waar Stampin Up Actief is kwamen ze naar ons landje gereisd voor de jaarlijkse wereldwijde conventie, wat een eer dat het zo dicht bij huis was deze keer.






Zoals elke andere keer vermoeiend door de nieuwe indrukken, dus ik was blij dat ik een rolstoel mee had genomen, en mijn kamermaatje wilde duwen voor de momenten dat het echt niet meer ging met alleen de kruk. Bovendien had ik zo mijn eigen stoel met armleuningen, heel prettig voor mijn rug, en daarbij: een mooie plek vlakbij het podium waar alle presentaties plaatsvonden. Zo heeft elk nadeel zijn voordeel.






Voor deze dagen had ik swaps gemaakt: een verlaagde versie van de Window Box. Je kent hem nog wel - het zeshoekige doosje. Ik had 3 kleuren uitgekozen: rood-wit-blauw natuurlijk voor de lands/vlagkleuren van Nederland. Met een tikkeltje geel dat dan weer staat voor de oranje wimpel! De kleuren heb ik wel zacht gehouden, juist vanwege het zeepje wat ik er als kadootje in deed. Altijd weer een leuke openingszin om kennis te maken met een nieuw persoon: "Do you swap?" ;-)

Hoe maak je nu dat doosje?
Snijd een A4-vel papier op maat met een breedte van 11,5 centimeter.


Daarop leg je de mal, een stukje overlappend op de snijplaat en draait hem door de Big Shot of ander stansapparaat. Doe die om en om dus tweemaal.


Leg nu de rand van de bovenkant van de flapjes van de zijkanten tegen de lijn van 2cm aan en ril het papier.
 Nog even de hoekjes trimmen en vorm geven aan de onderrand.
Plak het doosje in elkaar, maar laat het deksel open! Vraag me niet waarom ik dat tip! ;-)
Beschrijving en zeepje erin en klaar!



Oops... en sorry... het doosje verdient echt een betere foto dan deze,
maar ik ben vergeten om er eentje te gebruiken als fotomodel.

Voor een aantal voor mij speciale dames (o.a. voor mijn mantelzorger en roommate/roomie Elly) die ook aanwezig waren had ik ook nog een kadootje ingepakt en meegenomen. Special gift from me to you for OnStage 2017. With love xxx



Zelf heb ik bescheiden geswapt. Door de rolstoel kom je toch niet makkelijk bij en in contact met mensen. Hier en daar een lieve collega een swap kado gedaan in plaats van ruilen, maar ook een heel aantal swaps terug mogen ontvangen. Het is weer heel inspirerend allemaal!
  En greep uit de verzameling swaps

 

Afbeeldingsresultaat voor top secret


Hét moment waar we allemaal naar uitgekeken hebben....
de uitreiking van de nieuwe catalogus 2017-2018. Wahoo!
De foto komt later op mijn blog.... please stay tuned...

En van mijn lieve upline Caro kregen we ook een leuke herinnering:





Inmiddels is mijn pakket met goedjes binnen, veel vroeger dan verwacht, dus ik ga snel spelen. Mij hoor je even niet. Of toch - snel? Stay tuned!
xxx 


3 opmerkingen:

  1. Liebe Yolanda,
    die Goodies sind ja herzallerliebst!!!
    Liebe Grüße
    Bastelotti

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vielen Dank für Deinen Swap! Sooooo schön! Liebe Grüße, Karo

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.