Zoeken in deze blog

zaterdag 1 juli 2017

Share a Perfect Kit Polonaise

Wat leuk dat je een kijkje komt nemen bij de Share a Perfect Kit Polonaise. We hopen je veel inspiratie te geven voor leuke projecten die je ook met de Soft Sayings Card Kit maken.

Dit weekend is Stampin' Up! te vinden tijdens het Share a Perfect Day Festival in Hilvarenbeek. Zondag 2 juli mag ik samen met 5 collega's daar de workshops voor de bezoekers organiseren. Een SUperleuke ervaring! De deelnemers aan de workshop maken kaarten uit de Soft Sayings Card Kit. Een complete kit waar alles al in zit:

§  alle materialen om 20 kaarten te maken (er zijn 10 verschillende kaarten)
§  een stempelset met 10 stempels
§  een acrylblok om de stempels op te monteren
§  een inktkussentje
§  een velletje Dimensionals
§  een rolletje Washi-tape
§  de werkbeschrijving
§  en dat alles verpakt in een mooie bewaardoos

Het enige wat je nog nodig hebt is lijm.

Dit is wat ik ervan maakte: 



Links zie je een voorbeeld van één van de kaarten zoals die gemaakt kan worden aan de hand van de beschrijving in de kit. Niets moeilijks aan.
De rechter kaart is met dezelfde kaartbasis gedaan, je herkent de stippen. Van een andere kaart knipte ik de bloemen met takjes/blaadjes uit en plakte dit op een stukje cardstock (Lemon Lime Twist) wat ik geponst had met de Triple Banner Punch. Eindeloos om daarmee te werken! Het linker gedeelte is beplakt met Washitape. Ik vond dat er gerust wat roze accent op mocht komen en ponste een "wapenschild" met de Best Badge Punch en dat heb ik bestempeld met dezelfde kleur roze inkt: Powder Pink en het takje wat in de stempelset zit. Daar bovenop de tekst op een bannertje. Er gaat in deze kaart iets meer tijd zitten, maar daar hou ik wel van. 


En op de volgende foto zie je onder andere een aantal kaarten die ik maakte met een Sponge Brayer techniek, afgelopen zondag, zie mijn vorige post. 



De mask was door het sponzen aardig gekleurd en ik bedacht om de bloemen en blaadjes los te knippen en afzonderlijk voor wat kaartjes te gebruiken. Ik zie nu dat er op één kaart nog een tekst mist. Dat is niet erg denk ik: op het moment dat ik de kaart ga versturen kan ik altijd nog een passende tekst zoeken. Er zitten genoeg teksten in deze set, altijd wel iets bruikbaars!
Je ziet het: wil je snel dan heb je echt meer dan voldoende in deze kit/set aan materialen, wil je ervan afwijken kun je nog veel meer kaarten maken. Echt Hollands voordeel laten we maar zeggen LOL!



Ben je geïnspireerd geraakt en wil je zelf ook aan de slag met deze kit, dan hebben we een heel speciale “Share a Perfect Kit” aanbieding voor je:

1.
Soft Sayings Card Kit + een Multi Purpose Liquid Glue (totale waarde € 47,50) voor slechts € 39,50*

2.
Soft Sayings Card Kit + een Multi Purpose Liquid Glue + een Soft Sayings Card Kit refill (totale waarde € 72.50) voor slechts € 59.50*
Wil je zelf of met je vriendin samen aan de slag met de Soft Sayings Card Kit, stuur dan een email naar attelyootje@gmail.com om hem te bestellen.


* De kleine lettertjes voor deze aanbieding:

§  Je kunt je aanmelden voor deze “Share a Perfect kit aanbieding” tot en met dinsdag 4 juli 2017 23:59 uur door een email te sturen naar attelyootje@gmail.com . Vergeet niet te vermelden welke je aanbieding je wilt.

§  Deze Share a Perfect kit aanbieding is alleen geldig bij onderstaande onafhankelijk Stampin'Up! demonstratrices:

§  Lotte Noordzij en Melinda Meere van A Lotte Stamping Fun
§  Caroline van der Straaten van Caro's Kaartjes
§  Yolanda Pasterkamp van Attelyootje
§  Leoni BG van Knutselen met Leoni
§  Petra Hesseling van Doosjes en Meer
§  Monique Kools

§  De aanbiedingen zijn gebaseerd op het afhalen van je bestelling bij een van de bovenstaande deelnemende demonstratrices. Wil je de aanbieding thuisgestuurd krijgen dan zijn de standaard verzendkosten € 5,95.
§  Uiterlijk woensdagavond 5 juli ontvang je een email bevestiging van je bestelling.
§  We verwachten dat rond 14 juli de bestelling kan worden uitgeleverd.

Voor nog meer leuke ideëen met deze fantastische Soft Sayings Card Kit kun je ook nog een kijkje nemen bij:

·         Petra Hesseling van Doosjes en Meer


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.